Infoloket collectief overleg

 

Als verantwoordelijke of lid van het collectief overleg krijg je de kans om mee te denken over veel thema’s van je voorziening. We denken dan aan de maatregelen tijdens de coronacrisis, woon- en leefkosten, de werking van je voorziening na correctiefase 2 of de kwaliteitsvolle werking van het collectief overleg.

Hierbij wil Gezin en Handicap als ondersteuning bieden als erkend “infoloket collectief overleg”.

Infoloket collectief overleg – bevraging

Onder het motto ‘geen inspraak zonder inzicht’ focust Gezin en Handicap zich op informatie en vorming over thema’s die leden en verantwoordelijken van het collectief overleg/gebruikersraad nodig hebben om hun werking te vergemakkelijken, te versterken, te verdiepen,…

 

Om een aanbod uit te werken dat zo dicht mogelijk aansluit bij jullie noden en verwachtingen hebben we een korte vragenlijst uitgewerkt.

Klik op de button om naar de vragenlijst te gaan.

 

Wil je de vragenlijst graag printen voor je collega’s van het collectief overleg? Dan kan je die hier downloaden.

Wil je de vragenlijst graag printen in duidelijke taal, met pictogrammen? Dan kan je die hier downloaden

 

Infoloket collectief overleg – informeer mij

Gezin en Handicap engageert zich om alle informatie die nuttig is voor een kwaliteitsvolle werking van je collectief overleg snel bij jou te krijgen. Geef dus zeker je mail- of postadres aan ons door via deze weg of laat je contactgegevens achter in de vragenlijst.